Speechless!

Nuuu har jag ett filmförslag som jag tycker ni alla skall följa.
Jag kollade denna film just och jag är, som rubriken säger,
helt mållös.
Jag vet int riktigt varken ut eller in.

Filmen baserar sig på en sann historia om en ung tjej som älskar havet och att surfa.
Hon är väldigt duktig och man talar om att hennes framtid ser ljus ut, hon har mycket att ge osv.
Tills det en dag händer något oväntat...

Kolla ingen trailer, tro mig, och kolla filmen direkt.

Jag grät genom största delen av filmen, hon är otrolig!
Jag beundrar hennes styrka
och filmen fick mig faktiskt att fundera.

Vad är det som är viktigt här i världen?
Vad är värt att satsa på, varför?
Vad gör man,
 då det händer något man inte hade räknat med?

Se den!



"And if you have faith.
Anything is possible.
Anything at all."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0