början på sportlovet (som jag inte har)...

Den här veckan har varit ganska tung. Långa skoldagar, lite sömn och mycket att göra. Det har dock fått sina konsekvenser, huvudvärk, sämra humör osv. Nu är jag sjuk, har ont i halsen och en konstant huvudvärk som inte vill ge med sig och lite snuva :(
Det är tur att jag får vara hos mamma och pappa, för skulle jag vara hemma skulle jag nog bara ligga i sängen. Nu får jag mat och det bästa med allt, Filip är hos oss (och hans föräldrar). Och jag får äran att vara en storfavorit :) vilket betyder att skoluppgifter och annat får vänta :D
Vila, vila och vila tycker mamma att jag skall göra, och det borde jag också, men för att int helgen skall vara alltför tråkig så tänkte jag ta mig en liten tur på stan. Det borde iaf pigga upp humöret lite!

Ha ett trevligt sportlov, ni som får ha sportlov!!
Själv, skall jag till skolan på måndag och träna inför barnteatern hela veckan. Så har du inget för dig så kom till Jeppis på barnteater, det kommer att bli succé!



(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0