Covers är det bästa som finns!

åååh, idag har ja lyssna på en massa, massa covers av otrooligt duktiga musiker!! Jag lyssnar ju mycket på popmusik, det nyaste, det som ligger på hitlistorna osv. Och det finns många bra låtar där och många bra artister.
MEN, det finns också en hel massa låtar som bara är där för att artisten är väldigt känd och som egentligen inte alls är bra, "det är så dåligt så det blir bra", brukar jag ibland säga :)

Som tur är, finns de då dessa musiker som förvandlar dessa "dåliga" låtar till riktiga guldklimpar (kanske lite överdrivet) men jag ryser då jag hör sånt här!

, just nu är jag störtförälskad i Boyce Avenue och Tyler Ward ♥ det blir svårt att slå dessa, har jag på känn :) men jag är väldigt öppen för flera förslag så skicka åt mig om du vet nån som gör bra covers.

det här är en jätte bra låt, där orginalet är suveränt (U2 - With or without you)
men den här akustiska versionen är så fiin så lyssna på den!



det här är sen orsaken till varför jag int kom så långt med min finska uppgift. Jag ansåg att det var viktigare att lyssna och kolla upp lite ny musik :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0