en skada och jag får något gjort?

Krävs det verkligen en skada för att jag skall få skolarbeten gjorda??
Nu kan ni tänka: "vad har hon för fel den här gången då?" 
Den här gången snubblade jag på datorsladden (för nästan 5 veckor sen) och lyckades dra ner datorn å på någo sätt stiga snett. Datorn har väl klarat sig någorlunda (jag har alltid föreställt mej att då en laptop faller i golvet då går den i delar..men min e nog fortfarande i en del) :D

nåja, men däremot är int min fot i nåt vidare bra skick. Ledbandet kändes väldigt ömt då det hände och det tog länge förrän man ens kunde röra där med fingret utan att det gjorde ont. MEN jag kunde gå, springa, träna osv utan desto större problem (mystiskt). Jag undvek extra påfrestningar men nu har det då kommit till den tiden då den egentligen borde kännas bättre - inte sämre!!

Jag kan röra på den, jag kan stödja på den, jag kan känna på den men det gör lite ont ibland. Jag har ingen lust att fara ti nån läkare, för jag tvivlar på att dom kan säga någo. "Vila den nu, inga extra träning och så ser vi om en tid hur den är" eller "det kan vara en sträckning och DÅ tar det länge innan den läker" eller "antagligen fick du en liten spricka i den och eftersom du int har vilat den så har den blivit större. Förmodligen är den fortfarande väldigt liten eftersom du kan stödja på den så pass bra, så det kommer inte att synas i röntgen. Bästa rådet är nog att vila den".

Nåja, jag vet att jag bara klagar å ha vari jätte negativ på bloggen på senaste tiden, det finns många orsaker till det. Ursäkta mig, men jag blir på så fruktansvärt dåligt humör då jag e skadad å int kan göra det jag älskar mest av allt. Eller jag kan göra det, men det blir bara halvhjärtat...

Men något positivt skall vi väl komma på... JO, jag har fått tid att fundera över mitt projekt, som e in working progress :D OCH så har jag fått skolarbeten gjorda. 3 finska uppg. fick jag gjorda i helgen och idag blev ett bild och form arbete klart, alltså i dom värsta ämnen :p Nu känns DET iaf skönt!

Nu skall jag fara å träna till dansteatern...och jag hoppas på att foten vill samarbeta med mig! 
Ciao,

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0