FEELIS skoldag :D

Eftermiddagen i skolan var jätte rolig. Vi övade på teatern, som vi äntligen börjar komma igång med och sen gjorde vi en film till en lärare som har gått i pension. Den kommer å bli så BÄST! Och vi hade så roligt medan vi gjorde den. Det är längesen man har skrattat så där mycket i skolan!

Dagen gick snabbt och så fort jag kom hem och hann slappna av lite, märkte jag hur trött jag egentligen var. Det for massa energi i skolan så nu är den slut. Och då skall jag på träningar om en halvtimme, vilket jag int riktigt ser fram emot + att det är sviin kallt där ute.

Igår var det också en riktig skön dag, EFTER skolan. Först satt jag en stund hos Emma, sen på träningar, sen fixa lite uppgifter + chatta och så kom Emma sen hit på kvällen. Och vad vi skratta åt en massa konstiga saker :D det var så roligt... *fniss fniss*

...hmm, hur samlar man energi på 15 minuter?

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0