ingen träning på TVÅ veckor!!?!!

Säg hejdå till dansandet och välkomna tråkiga dagar/kvällar/nätter för den närmaste framtiden.
Jag gick nämligen och sträckte till bakre lårmuskeln (om den nu heter så) igår och nu är det jätte sjukt :( Jag har just börjat återhämta mig från vrist-skadan och drog färdigt på mig nästa. Såå typiskt!
Det var synd eftersom jag stressade med stretchningen och i vanliga fall inte skulle ha gjort så som jag gjorde.

jag börjar snart på allvar fundera ut ett nytt intresse (som man kan ha även om man är skadad). Det låter hemskt och jag skulle aldrig klara av det - men snart har jag ju inga andra val!!

hei, kan jag fortfarande skylla på otur??

För övrigt skulle ja kunna skriva en låååång utläggning om dagens händelser, tankar och diskussioner...men jag tror att jag sparar er den bördan (drog det för mamma istället, vilket också kändes helt bra!)

Sen varnar jag er!! Ni som känner mig och träffar mig så gott som varje dag, vet att jag lätt blir tjurig, sur och irriterad då jag är skadad och inte kan dansa, så ni får ursäkta mitt humör under den tiden. Den här gången är jag dessutom extra irriterad eftersom jag int hann vara "frisk" speciellt länge...

Nå, för att nu måsta vända det till någo positivt så kan jag ju faktiskt styrketräna istället (armar, mage, rygg, vrister...handleder, fingrar, tår kanske?). Så nu ska jag bygga muskler i 2 veckor :D High Five på det!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0