~ instead of messing with our future, open up your heart ~

jag orkar int egentligen skriva så långt, men kan ju uppdatera er lite.
T.ex. sånt som att jag fortfarande e sjuk, hade feber i morse å nu e ja bara allmänt trött i både huvudet å kroppen å allt.
Min sträckta muskel känns int alls bra fast d nu har gått två veckor å jag borde få börja träna. Jag hade som trott att exakt efter 2 veckor så har det försvunnit, då känner jag int ens att benet ha vari sjukt. Nåja, jag har en dag kvar på mig att komma till det :)
(för er då som var intresserade av sjukdomar...eller rättare sagt, mina sjukdomar)

Annars kan jag berätta att teatern börjar gå bättre och bättre. Medan andra gruppen fick veta att de int ska öva mera på sin, så fick vår grupp en speciell kommentar lite nu som då "kanske det sku vara dags å ha den sången/dansen/texten klar snart". Men det var nu bara roligt, efter att vi hade gett lite flummiga svar tillbaka svarade vår lärare "ni har ganska mycket ni skall fixa klart idag" ;) hah, sant - men duktiga som vi var, så fixades allt till slut. Det tog bara några timmar :) Förhoppningsvis kommer alla ihåg allt imorgon så vi får visa att även om vi var "sista minuten" gruppen så kan vi göra succé!!
(sen kan jag ju nämna att det faktiskt e på torsdagen först som det skall visas, här e ju mycke tid före....eller?)

Resten av dagen har jag slöat, eller vi skall säga VILAT, det låter mycket bättre! Man skall vila mycket då man är sjuk, haha - och det vet ni ju att jag är jätte bra på...not!
Men jag har iaf försökt, och det är ju det viktigaste!!
(fick jag lära mig häromdagen av min bästa granne Emma ♥)

Nu till kvällen bjuder jag på en skön version av Bob Sinclars up-tempo låt. Den här har jag dessutom hört live, och kan säga att det lät 1000000 ggr bättre!!
Mmm...det här är bra musik! :D



(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0