left things unsaid.

jaa, jag borde verkligen lära mig det ibland. Att helt enkelt hålla tyst å int slänga ut allt som finns i min hjärna. Okej, nu va det int riktigt så, men iaf. It's never easy.

Kvällen har varit jobbig, jag har varit på extra dåligt humör och största orsaken till det är nog tröttheten. Jag var uppe till halv 2 igår för å läsa på litteratur seminarie och det straffar sig idag. Jag borde ju ha legat i sängen för längesen, men grejen är den att jag avskyr att gå sova då jag är på dåligt humör. Jag tänker och funderar så jag får huvudvärk och de som känner mig vet att jag ältar samma gamla saker om och om igen. Sluta med det nu! fast det är inte så lätt :/

Nåja, imoron får jag fara hem (det börjar vara jätte längesen, jag saknar nog mamma och pappa nu) + att några andra vänner kommer hem :)

Den här låten e jätte vacker å jag vill citeraa refrängen för den stämmer in så bra nu...

"I'm coming home, to breathe again, to start again
I'm coming home, from all the places I have been
with nothing but a voice within, that calls me...
calls me home..."

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0