störningar i arbetet!

har varit i skolan från halv 9 till 5 - genast iväg på träningar (iofs såg jag på) å så hemma halv 7. Ganska lång dag, med tanke på att jag inte var förberedd på att vara så länge. Visst går det att pina sig igenom någon sån dag, men idag hade jag en viss störning som gjorde att det var Extra jobbigt.

Jag har aldrig vetat att huvudvärk kan sätta en i en riktigt besvärlig situation. Det började vid lunchen, den kom ganska hastigt och kraftigt och har suttit i resten av dagen. Jag har druckit massor, och även efter att ha fått i mig mat så sitter den fortfarande kvar :/

Och med tanke på att jag har saker jag verkligen MÅST göra ännu ikväll så skulle den mer än gärna få söka sig vidare. Jag måst skriva finskan klart (svårt å koncentrera mej) och jag måst göra en koreografi tills imoron. Och det är int heller lätt då jag för det första måst tänka så mycket, och tvinga fram idéer. Hur gör man det då? Jo, med hjärnan, förstås. Och sen ska jag utföra dom där stegen också, vilket å känns ganska tungt just nu...

Så jag vet som int riktigt hur jag skall organisera det här så att jag int behöver va uppe hela natten å fixa... kanske jag borde sova en timme nu??

För övrigt så har jag lugn och skön musik till min räddning ♥

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0