aktivaste dagen på vääääldigt länge...

Jag steg upp klockan 8!!!!! OBS - jag har inte börjat skolan ännu, börjar först på onsdag.
Ändå tog jag mig till skolan till halv 10, måste skriva klart musikarbetet. Eftersom jag hade missat och trodde att jag hade all litteratur så insåg jag igår kväll att så inte var fallet. Men som tur har jag en klasskompis Ida som alltid räddar mig med litteraturen i sista minuten! :)
Jag satt i skolan till 2 - glömde bort lunchen (fråga int hur jag lyckades) så då jag sku gå därifrån insåg jag vilken hungerskänsla jag hade. Och då skulle jag via Jungmans skolan och hämta en nyckel, en omväg och långt kändes det som (det var inga glada tankar jag tänkte under promenaden).
Utmattad och vrålhungrig kom jag hem 3 och tur hade mammat skickat med lite färdig mat så det var bara att värma upp. Då blev min mage mycket glad :D

Sedan pratade jag med Tessan i nästan en timme. Hon fick mig nog att inse en sak som jag inte riktigt har tänkt på. Det är sant som hon säger så nu får jag nog fundera lite extra och kanske tänka om. Men det är alltid lika roligt att prata med henne, snaart kommer hon förhoppningsvis å hälsar på ♥

Efter det bar det åter iväg till jungmans skola å hålla dans åt barnen - de var få idag men mycket duktiga, så jag blev glad och stolt! Cyklade snabbt iväg till mina egna träningar, som idag kändes helt okej. Jag var så trött bara.

Jag är inte van att vara så här aktiv på en dag. Först stiga upp tidigt å sen ha fullt upp hela dagen. Men det är väl dags att börja vänja sig, så int skolan blir en chock sen. Jag ser verkligen int fram emot den, inte ens en smula...men d ska ja int prata om nu - (ja antar att morgondagens blogginlägg kommer att vara väldigt positivt och handla om hur mycket jag har längtat till skolan) ....not...

Nu ska ja bara lyssna på lite musik och smånigom söka mig till sängs...så... Godnatt!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0