"att föda barn är ungefär samma sak som att ta körkort"


Som jag lovade kommer det nu en lite bättre uppdatering av helgens händelser. Jag hade finbesök från Sweden, Therese AKA Tessan kom på fredag eftermiddag och åkte vidare på söndag eftermiddag.

På fredagen, chillade vi och pratade MASSOR medan vi gjorde oss klara för Melody :) 12-tiden var vi färdiga att ge oss iväg så ni kan ju tänka er hur mycke vi hade å prata om!
Kvällen var riktigt bra, int så jätte mycket folk, vilket var ett minus men desto bättre musik spela dom så feelisen var ändå på topp! Stod sedan en timme ute i kylan och diskuterade onödiga saker med några personer, och det var inte långt ifrån att det skulle ha blivit till morgonen därpå.
(så är det då svensken blir ivrig) :p

På lördagen var vi allmänt slöa, men tog oss ändå till butiken på förmiddagen. Sen släpade jag iväg mig till dansträningarna och hoppades på en relativt lugn träning. Men NEJ! Då var det dags att ta värsta uppvärmningen = Bodycombat!! Jag trodde jag skulle falla ihop (vilket jag gjorde då jag kom hem) men sist å slutligen var det ganska skönt. Kom hem, la mig ner på golvet och låg där en bra stund innan jag orkade aktivera mig.

Vi fortsatte våra diskussioner och jag kan ju berätta för er som int kan räkna ut det att det enda vi pratade om va killar, killar och...killar :D som Tessan sa då vi int kom fram till någo vettigt: "Åh, dessa torrbollar" :D
Nåja, till slut kom vi oss iväg till Melody också denna kväll. Personligen tyckte jag att denna kväll var mycket bättre! Det var mera och framför allt intressantare människor ute, men då igen spelade de sämre musik.

Söndagen till ära, höll vi verkligen som en vilodag. Jag vaknade relativt tidigt, och satt och väntade på att Tessan sku vakna. Men trots att hon var uppe och åt frukost kunde hon int motstå att krypa ner under täcket igen... jaa "det är inte lätt å vara tung" också ett av hennes smarta citat. Då kontrade jag med: "det är inte lätt å vara gammal" för trots allt är hon några år äldre än jag :)

På kvällen tog jag mig ändå ut på en promenad, med sällskap, och mitt ute i ingenstans ser vi värsta lyxvillan. Wow, säger jag bara...jag å vill ha! :D

angående inläggets rubrik kan jag säga att det också var något som Tessan klämde ur sig då vi pratade om barn :) det var lite roligt tyckte jag eftersom ingen av oss har något barn och därför inte kan säga hur det är att föda...
nåja, lite väl långsökt, men i stunden var det kul :)

Alltså med andra ord så var det en helt fantastisk helg med energin på allt annat än skolan, för en gångs skull! :) Och det var jätte roligt att ha dig här Tessan!! ♥




(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0