HipHop & Jazz

yess - igår var jag på en dans workshop som Inxi höll. Och för er som nu inte vet vem det är så heter hon Ida Holmlund och är en grymt bra dansare som medverkade i Finlands första version av "So You Think You Can Dance".
Hon höll två pass på fitness igår, HipHop och så Jazz, och jag var förstås på båda.

HipHop timmen var rolig. Jag måste koncentrera mig ganska mycket eftersom det int var precis den stilen jag e starkast i, men det va en nice koreografi och just sån stil jag har letat efter! :D

Här e låten vi körde den till:


Jazz timmen var jag också jätte nöjd med, den va t.o.m. ännu bättre tyckte jag. Vi dansade till en låt som jag så länge har önskat att få dansa till så blev jätte glad för det. Koreografin var också här mycket bra, lite svår eftersom den byggde på ganska mycket teknik - en bra utmaning det å :D

Låten heter Hometown Glory och är en av dom absolut vackraste låtarna som finns ;)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0