iPrylar :)

Japp, som de flesta vet så har Apple en hel del produkter som börjar med -i (iPod, iPhone, iPod touch, iMac osv...) MEN visste ni att förutom en massa tekniska produkter så har de också något gott...nämligen choklad!? :D

Jag fick av min kära bror lite iChoc, som det heter. Jag tyckte de var så coola så ja måst ju bara visa för er som först nu fick veta att det finns :)

med början från vänster kan ja berätta att den heter GoGo Mango, sen har vi Electric Licorice, sen Chillout Caramel och till sist Wild Milk :D

Fråga int hur de smakar för jag har int vilja öppna dem ännu, di är ju så fina så här :)

SÅ, nu visste ni det! Ciao

....

Jag var tvungen att öppna en för jag blev så nyfiken. Så jag öppnade Mangon och på chokladplattan står det iChoc - It's music.
Häftigt! Och god var den, nami nami :D

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej!

Du har en jättefin blogg!! :) Ska läsa lite noggrannare då jag har bättre med tid :)



//Perre

2011-01-23 @ 18:01:22
URL: http://hopeandharmony.blogg.se/
Postat av: Miriam

Tack ska du ha, vad roligt att höra :) (å nu fick ja en till blogg å kolla)!

2011-01-23 @ 21:01:24
URL: http://dancewithrythm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0