projekt: bort med snön från balkongen!

i början av vintern var jag flitig och sopade bort snön från balkongen med jämna mellanrum. Men efter jullovet hade det samlats en hel del och då var jag för lat för att börja skotta, vilket bara resulterade i mera och mera snö eftersom det inte händer nå annat här än att det snöar var och varannan dag...

SÅ jag kom på att jag kan laga en snögubbe och på så vis få bort lite snö och idag var det perfekta vädret för det! Det var trots allt ett tag sen jag höll på med snögubbar så mitt tålamod höll int alltför länge, men här är resultatet:



...psst, lite detaljer fixa jag i photoshop: jag va för lat för å låtsas vara kreativ å komma på nån annan lösning ;)


(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0