sista "lediga" dagen

igår tänkte jag vara klok och igen gå sova tidigare än vanligt, men nu hade min kära granne Emma Äntligen kommit tillbaka hit och bjöd ner mig, så med glada steg (för att slippa sova) gick jag ner. Och satt där en god stund. Vi pratade bland annat om saker man gjorde då man var liten, hahaha nog va man både smart och humoristisk då (tyvärr har man växt ifrån de egenskaperna).

Det blev en sen natt (jag tror int vi talar om det idag) och en relativt tidig morgon då Kapp Ahl skickar meddelande och väcker mig. Dom skickar ALLTID då jag har sovmorgon och tänker sova länge. Hur glad tror dom ja blev då ja läste om att man får REA på REA kläder eller hur d nu va. Inte glad alls!! Bara irriterad.
Nåja, eget fel som har på telefonen kan man tänka sig...MEN tänk om nån nångång behöver hjälp å försöker ringa å så svarar man int för att man int HÖR! Så ja tycker att Kapp Ahl kan ändra sina tider, eller alltid skicka samma tid :D

Var idag och lunchade med Emma till skolan, sedan handla, sedan lite skolarbete (minimalt) sedan DANSTRÄNINGAR!! Det var så skönt att äntligen få börja på allvar nu :)

Ikväll har jag och Emma sysselsatt oss med ett projekt, och jag tackar dej E för samarbetet ♥ imorgon får vi se hur resultatet blev, och då kanske (men bara kanske) kan ja meddela er vad experimentet handlade om ;)

Nu är klockan halv 12 och jag önskar att jag sku va trött å kunna sova för imorgon ska man orka ta sig till skolan till klockan 9!! så, Godnatt och sov så gott! :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack va snäll du är=)

ja väggen blev faktiskt bra, fast den är lite bubblig.. men det var ju första gången haha:P

2011-01-12 @ 16:29:41
URL: http://lovetodance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0