a strange feeling.

En lång dag i skolan idag, halv 9 till halv 4! Efter det la jag mig i sängen med datorn och funderade och klagade över det ena och det andra. Blev på lite dåligt humör efter finskan, eftersom det gick så otrolig dåligt och jag insåg att jag under en vecka borde lära mig ganska mycket för att komma igenom det muntliga testet nästa torsdag :/

efter att ha tyckt synd om mig själv och surfat lite på datorn stack jag och Emma iväg till gymmet. Och den här gången var vi bara i salen, vilket var så otroligt skönt! Mera sånt! En och en halvtimme kämpade vi där och då jag kom hem blev det liite dansande. Men nu har jag lugnat ner mig och skall så småningom börja fara å sova.

"Have you ever wondered which hurts the most: saying something and wishing you had not, or saying nothing, and wishing you had?"

What do I do if or if not...?

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0