Best thing I never had



Jag fortsätter på samma musik spår som sist. Beyoncé. Den här låten är från hennes nyaste album "4". Bl.a i denna märker man hur duktig sångerska hon faktiskt är! Och så ser hon så söt ut i sin frisyr, me like :)

Jag ursäktar min dåliga uppdatering om vad jag sysslar med annat än jobbar. Faktum är att det har hänt så mycket på sistone så jag har inte riktigt själv hunnit med i svängarna ;) Har spelat beachvolley, tränat, tränar fortfarande lite teknik och styrka varje dag, så jag är stolt att jag lyckats hålla det hittills. Jag är inte så mycket hemma har jag insett. Kan va hemma nån minut och så ut och på igen :D men det är sånt man skall passa på med nu på sommaren. Jag vet ju att då jag är tillbaka i skolan och i Jeppis så är det skola och dansen som gäller. Hinner int med så mycket mer, fast jag skall nog försöka!

Jag har annars också lyckats skada handleden. Den har varit sjuk sen måndags, blir lite värre mellan varven och det som är mest irriterande är att jag inte vet vad jag har gjort. Det kan möjligtvis vara en liten spricka, som antagligen har kommit från beahcvolleyn, fast det vill ju int jag medge! Så får se, efter helgen hur den är, all sist måst jag och visa upp den, blää...men tur är det handen, och vänstra dessutom, vilket betyder att jag fortfarande kan göra annat skoj :D

Ikväll skall jag och Michelle och kolla nya och sista Harry Potter filmen. För mig är det bara en sista del av en film som jag har velat att skall ta slut - för andra är det en stor katastrof. Jag måste ärligt säga, utan att ha läst böckerna) att jag int riktigt förstår vad som är SÅÅÅÅÅ bra med den. Visst tycker jag den är spännande och bra, men int nu så att jag sku gråta över att den tar slut. Det känns mera skönt, då behöver man int gå vänta hur länge som helst på nästa del och man behöver int hålla reda på handlingen, vilket jag ändå int gör :D

Nåja, nu skall jag fixa en sak som förhoppningsvis skall bli klart till lördagen! :)
då får ni säkert sen se bild, om jag hinner då förstås :)

Jag väntar på varmare väder...

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0