have fun!

Jag trodde att jag hade mycket att skriva om, men nu då jag väl ska skriva kommer int jag på någo vettigt.

Klockan är 23.40 och jag borde sova för att orka upp tidigt imoron, sista dagen denna vecka. Dessutom åker jag och Michelle (kanske Vanessa) till Jeppis imorom, och jag har på känn att det int blir så tidig kväll då heller.

Jag ser jätte mycket fram emot att fara till Jeppis, till min lägenhet, och staden :) Skall bli roligt att se min dansgrupp uppträda och en massa andra uppträdande, att träffa folk, både känt och okänt, att få fa ut å dansa... å bara tänka på att ha roligt.

För det är minsann vad jag tänker göra!  :D
Trevlig helg!!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack=) ja det var riktigt roligt att vara med i en musikvideo faktiskt, hade chans att vara med i den andra med men då kunde jag tråkigt nog inte.. men ska bli kul å se nästa som du sa!! =) va skojj ditt inlägg lät med en massa dansuppvisningar, nu blev jag lite smått avundsjuk ju=) kul kul=) kram

2011-07-22 @ 22:54:46
Postat av: Malin

Det var jag som skrev det under,, men hände något så att allt det andra försvann;P kram Malin

2011-07-22 @ 22:55:49
URL: http://lovetodance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0