helgens händelser

Nu är helgen snart slut, fort har den förstås gått. På fredagen kom brorsan hit med familjen så på eftermiddagen/kvällen lekte jag med Filip :) Lite senare for jag och Michelle och kollade stämningen på vasa rockfestival, men jag tror int att det var någon höjdare. Det var lite folk, lite känt folk, mycke yngre ungdomar och dessutom började det regna... Då cyklade vi in till stan, åt lite vårrullar och satt under ett tält och åt och prata. Det var riktigt mysigt och intressanta diskussioner ;) Sen for vi till tre pubar och kollade men lite folk i allihop. Så en sväng via makuuni och sen hem igen.
Alltså lite av en besvikelse.
Vi var båda så på G att fa ut och träffa folk. Men vi får ta igen det nästa helg, på Jeppisdagarna!! :D
Jag for iaf en stund till systrarna Vandy och satt där och chillade halva natten.

På lördagen var jag och Daniel på stan och kollade på en dator, jag är nog int långt ifrån å köpa en nu. Jag och min bärbara dator kommer int så bra överens, och det har vi int gjort på en lång tid :/

På eftermiddagen var det dags för släktkalas i regnet. Jag blev medbjuden på en segelbåtstur, men hoppade över.
Istället spenderade jag resten av kvällen med en god vän. Vi såg på en jätte skojig film, "The green hornet", den rekommenderar jag för de som tycker om lite action. Men det var nog en komedi också :)
Resten av kvällen pratade vi om det ena och det andra,
och jag fick också svar på en del frågor.
Nu är det skönt, för nu vet jag...

Idag har jag lekt med Filip hela förmiddagen. Vi har varit ute och gungat, sparkat fotboll, lekt i parker och hälsat på folk :) Roligt hade nog både jag och han!

...Efter en lång tid av förundran, förhoppningar, önskningar kom jag idag fram till att det här beslutet var bäst. Nu vet vi båda två så nu känns det mycket lättare. :)

I had a way then losing it all on my own...



(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer
Postat av: Christina

Jag är också på jakt efter en ny bärbardator. Men det känns så svårt när det finns massor av modeller att välja mellan.

2011-07-17 @ 19:47:44
URL: http://christinad.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0