kvällens tema:



Ikväll är det 80-tals kväll på Leipätehdas i Vasa. Och jag, Soffi, Michelle och eventuellt Vanessa har planerat att fara dit. Man får klä sig enligt temat om man vill så nu har jag googlat lite på kläder, hår och smink :)
Det tråkiga är ju att jag fortfarande är utan plattång (antagligen har den lämnat i jeppis efter jeppisdagarna) så jag kan int göra så mycket, men kanske jag nu kommer på något iaf.
Arrangörerna önskar ett fullt dansgolv, jag kan lova dem att åtminstone tre stycken står där. Eller jag kan väl bara tala för min egen del så åtminstone EN dansar ;)
Feelisen har gått i vågor, det första jag tänkte på då jag vaknade var det här. Sen försvann feelisen under dagen då jag och Soffi solade i 4 timmar :) men nu är den tillbaka, för jag lyssnar på 80-tals musik.
Musikalerna var bra, danserna var bra, musiken var bra!

Kanske vi ses i vimlet? :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0