Let's take a ride

Som jag tidigare har sagt så har jag möjligheten att lyssna på musik dagarna i enda på mitt jobb. MEN, under de senaste dagarna har vi klipp buskar, så då har det int riktigt passa sig. Det märks att mina öron är vana att höra musik, min hjärna fungerar int riktigt lika bra utan, har jag märkt :D Så för att åtgärda det så ploppar det upp sånger i mitt huvud helt random. Igår var det en Linda Bengtzing låt som snurra och idag är det den här. Justin Timberlake. Det störde mig lite för jag kom bara ihåg texten till refrängen, och tänk er då att snurra på dom 4 raderna en hel dag. Nu är jag hemma och får äntligen lyssna på hela!

Try to change what you can,
and accept all the things that you cannot
I know you wanna fly away from the world
But for now with the time we've got

Let's take a ride, on the country side,
Let's just get away,
We can spend the night, until the morning light,
Let's just get away...




Annars så har jag haft en skön och rolig stund på stranden idag, i gott sällskap ;)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0