can you feel the love



Jag tror ja befinner mej i en "upp-i-varv" period för tillfället. Jag vet int om det är värmen, solen eller människorna runt om mig som gör att jag är så energisk. Idag på jobbet visste jag int riktigt va ja sku ta mig till, jag sku gärna ha hoppa runt med musiken i mina öron, men det kunde jag ju int riktigt göra. Men inom mig bara bubbla det glädje och lycka.

Efter jobbet hann jag sola, hade sällskap en stund men sen va ja själv. Även om det var lite tråkigt och jag försökte desperat få tag i nån å prata med, så var det också ganska skönt att bara ligga och int göra någo. Lyssna på musik och fundera på livet, det vad var jag gjorde :D
Sedan for jag till Kipinä och träna lite dansteknik, jätte bra och lärorikt - mera sånt - jag vill fara varje dag! :D
Och nu skall ja på plättkalas till Sabben, tjohoo vad roligt. Jag tror jag skall sluta skriva och studsa iväg dit nu, så jag kommer i tid för en gångs skull ;)

Jag älskar sommaren! ♥

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0