Party In My Head

Härlig uppvisning! Hon e bra Live! Synd att jag missade September i torsdags :/
Fast skulle hon ha haft med sig detta team skulle jag absolut åkt och lyssnat! :D


Nåja, nu har jag varit i Jeppis hela helgen och upplevt jeppisdagarna en gång till :) Det var kanske int lika bra som förra året, men det var ändå jätte skoj! Massor med folk i hela stan, krogen var full både fredag å lördag, så det kändes som en bastu där inne.
Fredagens utekväll var bättre, det var lite mindre folk + bättre stämning :D Musiken kunde ha varit bättre båda kvällarna, men int klagar jag.

Vi fick också se några grymt bra dansuppvisningar med Inxi, och så dansa ju ED bra som vanligt, vi hörde Daisy Jack som var sjuukt bra, såklart! ;) Och så mera bra musik. Fritjofs Partypojkar var ju bäst! De hade valt ut en bra repertoar, spelade jätte bra och Erik Sjöholm vet nog hur man håller igång en publik :D

Träffa både känt och okänt folk, villabesök, skratt, uppträdande, vårrullar, ojande över sjuka fötter och trötta ben, är kanske en bra sammanfattning på hela helgen :D Alltså roligaste helgen på läng!!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                      (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0