"Strip Me - it's all about stripping it down to who we are as humans"

Idag har jag varit till Kantarellis och ätit med mamma och pappa. Nami, det var jätte god mat, trevlig personal och rätt snabb service.
Det var min första gång på denna restaurang och jag går gärna dit fler gånger.
Såklart minns jag inte riktigt vad min mat hette, men det var kycklingbröst i Amorette sås tillsammans med klyftpotatis.
Typ nånting i den stilen :D Prova den!



Den här tjejen har släppt ett nytt album, "Strip Me" heter det och där finns massa bra låtar. Ni kommer säkert att få höra dem de närmaste dagarna här på bloggen, men om ni e otåliga kan ni själva lyssna på t.ex. Spotify.
Känner ni igen henne?
...
Natasha Bedingfield såklart! :)
Hon är en av de få artister där jag gillar nästan alla låtar, och då är man nog bra (iaf i min musikvärld - jag har nämligen ganska höga krav)

Här är i alla fall ett smakprov...



The sky is the limit and I just wanna flow,
Free as a spirit on a journey of hope.
Cut the strings and let me go,
I'm wightless, I'm weightless

Millions of balloons heading to the ground,
the weight of the world tries to hold us down.
Cut the strings and let me go,
I'm weightless, I'm weightless...

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0