äventyret börjar lida mot sitt slut...

Nu är det bara två dagar kvar och eftersom tiden bara rusar fram så tror jag det går ganska snabbt. Det har varit jätte roligt att gå den här danskursen, jag har lärt mig mycket och vet vad jag vill göra och träna på. Jag längtar hem till min musik, spotify, så jag kan börja va lite kreativ själv också :) Men framför allt har det varit kul att träffa alla vänner jag int ser så ofta här, samt att för en gångs skull inte stress-shopp (även om det blev lite sånt).
Det tråkiga är att mina pengar e slut, och har varit det en halv vecka, å det har verkligen int varit kul å gå runt utan pengar. Men jag har ju klarat mig.

Jag längtar
hem till min säng, fast det int är min riktiga säng, men nu ha jag sovit på golvet och det börjar kännas nu.
Jag längtar efter att få sova en hel natt utan att vakna en enda gång å framförallt att få sova på morgonen utan att de bygger, spränger å lastar på lastbilar rakt utanför fönstret.
Jag längtar hem till mina vänner, skall bli roligt att få träffa er, har saknat er massor <3
Jag längtar hem till min dator (int alls datanörd haha), jag vill lyssna på min musik - det är som en drog, jag är beroende av den och blir galen utan den :)
Jag längtar hem till lugn och ro. Det är roligt att komma bort, men otroligt skönt att komma hem och slappna av!

Nu lovade jag att gå på en promenad med tanten jag bor hos, även om jag innerst inne skulle vilja lägga mig framför tv:n en stund eller nåt. Jag är super trött och vill sova juh! :D

Vi hörs säkert först då jag kommer hem!
Puss hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0