Best friend day ♥

Har upptäckt att det är mycket roligare att jobba då man lyssnar på radio än på musik. Tiden går snabbare känns det som, speciellt då man har radio X3M i öronen :) Varje dag presenterar de vilken dag det är idag t.ex. workout day, chocolate day osv. och idag är det Best friend day!
Det tycker jag är en fin dag som borde uppmärksammas. Skulle jag ha tid nu, skulle jag ringa mina närmaste vänner och hitta på något skoj, men tyvärr hörni, jag hinner ej. ;)

Jag har många bästa vänner, många bra vänner och många "ytliga" vänner, så nu vill jag ge er alla en trevlig liten hälsning:



♫ Whenever you need me
whenever you want me
You know you can call me
I'll be there shortly... ♫

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                      (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer
Postat av: Christina

Var jobbar du? :)

2011-06-08 @ 16:30:37
URL: http://christinad.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0