härliga sommarväder!

Jag älskar detta väder, jag blir så sprudlande glad klockan 6 på morgon då jag ser att det är varmt och soligt där ute. Även fast det är tidigt, jag är trött och måst till jobbet, så är det skönt. För det är mycket roligare att jobba då solen skiner och det är varmt, än då det är kallt och regnigt!
Så alla som int står ut med värmen, klaga ej! Det kunde vara värre!

Nu börjar jag vara tillbaka till vardagen, inga slöa dagar utan jobb från morgon, och ut och chilla, spela volley på eftermiddagen - kvällen, skönt. Där emellan hinner jag med lite teknikträning :) Jag försöker satsa på det nu då jag har kommit igång på dom här 2 veckorna jag var i sthlm. Så nu ska jag göra lite teknik varje dag, känner redan att det går bättre, speciellt piruetter, jag blir int lika snurrig :D Synd bara att vi har lite dålig planerad lägenhet för sådant :/

Igår blev det volleyboll och idag blev det att sola och chilla här nära mej. Jag är lite sån att jag helst int far till stranden bara för att sola, för jag blir rastlös å vill bara spela då jag vet att det är möjligt där. Däremot om jag bara vill chilla och sola, så har jag tur som har kaserntorget bredvid mig. För många är bristen av människor där ett hinder, men för mig är det bara plus. Då jag vill sola, är det ofta för att jag är trött och vill ta det lugnt. Då är det skönt med lite mindre folk, plus att det e mysigt å kolla runt på de som passerar. Dessutom är det sol där typ hur länge som helst, man behöver bara flytta sig lite :)

Jag har länge gått och fundera när det skulle hända igen. Kommer den dagen nångång? Tydligen gjorde den det. Och jag blev glad :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0