mitt i ett äventyr :)

Haloja!!
Nu har jag äntligen tid och möjlighet att uppdatera. Sitter på en dator som ser ut å va från stenåldern så har ingen aning hur det kommer att se ut sen, men strunt i det. Det är innehållet som räknas!! :D

Jag har tagit mig till Stockholm, utan desto större problem. Två kvällar har jag dansat och det känns i kroppen. Baletten är jätte svår å super tråkig, vi dansar till levande (läs sövande) pianomusik och läraren talar så att jag just å just förstår (rombé, upp i passé, en liten tendú osv) :D
Läraren i modernt är ganska rolig, hon talar engelska i speedad fart (and up 2,3 down 2, 3 and in 2,3 and out 2,3 osv.) svårt å skriva hur hon gör. Dom lektionerna är helt okej, vi rullar massor på golvet så det kan jag kanske snart :D
Jazzen är helt klart bäst! Läraren har god fart på och koreografin vi gör är super härlig, kanske ni får se den nån gång ;)

Nu skall jag inte sitta uppe hela natten, bor trots allt hos en äldre dam (pappas släkting) så jag kan int ta upp all tid. Vilket också betyder att det kan vara dåligt med uppdateringar, men allt är bra och det är roligt här, så jag trivs!

BTW, REA i Stockholm, otroooligt bra. Läste i tidningen att de har så mycket i lagren så rean i år kommer att verkligen vara kvalitet för pengarna, inte bara krims krams. Jag har redan shoppat och insett att jag kommer att hamna på gatan i slutet av sommaren.

Det var allt för denna gång, ha det bra!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: sofia

va häärlit! synd me baletten, men bra om du trivs annars!! :D och de som ja e mest avundsjuk på är ju förståss rean! ;) kram

2011-06-15 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0