Super Bass

den här låten gillar jag skarpt! Lyssna vet ja :D


Jag å sku vila lära mig rappa, det är min nästa utmaning, jag är redan på god väg :) Jag tycker det är coolt då tjejer rappar, det finns inte så många kända såna bara, int som ja vet om iaf. Missy Elliot, är väl den som man hör mest. Det här var Nicki Minaj, henne tycker jag också om eftersom hon kombinerar sång med rap.

Nåja, jag har skrivit fem uppgifter idag så jag är lite snurrig med vad jag skriver. Jag ska försöka orka skriva klart ännu en till så kan jag med gott samvete ta natten sen. Imorgon blir det att stiga upp tidigt och börja packa, för sen kommer mamma och pappa och hämtar mig. Dvs. Hjälper mig städa och fixa allt som har gått sönder eller krånglar och packar det sista. Sedan hem till Vasa å "fira" sommarlov. *host host* = börjar jobba på måndag.

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0