ut på dansande äventyr :)

Haloijj! Nu är allt färdigt packad och jag är sådär smått stressad och nervös som jag brukar vara då jag skall ge mig iväg någonstans. Den här gången bär det av mot Stockholm (via Åbo en helg). För er som nu int vet så skall jag gå en 2 veckors danskurs på Balettakademien i stilarna: Balett, modern/nutida och jazz. De här senaste tre dagarna har jag gått på modernjazz och disco/show här i Vasa, på Kipinä, och jag kan säga att det kändes ganska svårt, så får se hur det blir i sthlm. Men hur som helst, jag hinner int skriva så mycket mer nu.

Antagligen kommer jag inte att ha tillgång till internet så mycket, så det kan vara dåligt med uppdatering här, men jag skall försöka så fort jag hinner :) Annars kanske det går lättare med Facebook ;)

Ni skall ha det så bra, så hörs vi senast då jag är back in town, dvs. till midsommaren. Så jag vill sen å göra någo skoj på midsommaren, hojta till sen då nån vet vad som händer och sker!

Moikka ;)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer
Postat av: malin

åååh va skojj!! hoppas du får två toppen-veckor=) och att du lär dig en massa nya roliga danser:) kram kram

2011-06-10 @ 18:08:52
URL: http://lovetodance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0