B2 - You Rock!!

Wohoo!! Teater all day long och det har varit jätte roligt! Det kom mycket folk på första föreställningen, hela 77 st. och på den andra kom det massor, ca 114 pers. !!!
Det hade iaf inte jag trott, men ååh va kul det var (så mycket blod, svett å tårar? som vi har satt på det, fast vi har nog också haft det super kul tillsammans).
Dessutom gick vi ganska rejält på plus i klasskassan!
Så kanske vi slipper liite längre än till Sverige sen på klassresa :D

Jag har int så mycket mer att säga så jag laddar upp lite bilder från dagen.
Om vi ordnar det här igen sen så rekommenderar jag det även för äldre barn, dvs. ungdomar + vuxna.
Båda teatrarna är roliga på olika sätt, både för barn OCH vuxna!


Alla som var med i teatern!


Jakten på det försvunna trollspöet


Svante, Stina och Filur


De levande träden


Tillräckligt med utrustning? :D


tisseli tasseli tass, sschhh....


Filur hittade sitt trollspö... vilken tur!


Pelle Svanslös på råttjakt


Jag är så fascinerad över denna kuliss som är designad och gjord av Paukku! Men hon fick nog hjälp också (dock inte från mig, jag gav bara fina kommentarer :D ) Hei, vems är skuggan?


lite suddig, men tyckte att den annars var så bra :) Bill och Bull och Måns


Men Gammel-Maja, hör du dåligt?? (Pelle e lite suddig dessutom)


Love is int the air? ;) Pelle och Maja


den duktiga berättaren :)


dålig kvalitet.. råttjakt, vad gör råttan?


Frida och Laban som var så gulliga :)


"Vi ska vara vänner, och snälla med varann.
Visa vad vi känner, och hjälpas åt i tuffa stunder.
Det bästa med vår vänskap, är att alla får va med.
Vi kommer alltid vara vänner du och jag."

(melodi: Tusen och en natt)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0