don't you just walk away...

Mitt försök i att tänka positivare går liksom lite bakåt nu... gårkvällen slutade riktigt uselt och att fara å sova på uselt humör är nog inget jag rekommenderar. Det var antagligen därför jag sov så dåligt också, som ledde till att jag var väldigt trött imorse och fortfarande på uselt humör. MEN, jag bestämde mej för att tänka positivt och under min morgonpromenad till dagiset, med iPoden i öronen och en ljust upplyst himmel, hann jag snabbt bli på bättre humör. Det höll också i sig ända tills för nån timme sen... jag fick oont i magen, förstås nu så där passligt... SÅ, noll motivation + leidon + pms = VARNING! (jag undrar om det går att varna sig själv?)

men hei, någo positivt måst ja väl kunna klämma fram!
Jo, både gårdagens och dagens träning gick relativt bra.
I'm getting better and stronger!! :D

Nu e d så att jag igen har förälskat mej i en lååt och jag vill/försöker göra en koreografi ti den. Jag har en vision om hur jag vill att den skall ut och då jag har såna bilder, brukar d int vara såå svårt att få ihop något, en början.
Men nu vill det int komma alls :/
beror det på att låten känns FÖR nära?? 

tyvärr finns den int på youtube ännu, men för er som har spotify så länkar jag den här:
September – Walk Away

"How do I keep this pain away,
what can I do to make you stay,
how do I find the words to say,
you don't just walk away, walk away

It's always a price we gotta pay,
sometimes you gotta lose if you wanna gain,
how do I find the words to say,
you don't just walk away, walk away"

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0