Hold It Against Me



Nu har den stora "popdrottningen" Britney Spears släppt ut sitt sjunde album (om jag har räknat rätt) Femme Fatale. Jag måste verkligen erkänna att jag gillar hennes musik, inte allt förstås, men en stor del. Jag har int egentligen förstått varför man sku måsta skämmas över det. För jag känner många som innerst inne gillar henne, men int vågar säga det, av nån orsak som ja int ännu ha kommit underfund med?
Jag säger ju inte att det är min favorit artist och jag tar absolut int ställning till henne som person, hennes privatliv, det är en helt annan sak. Men ända sen jag var liten, har jag gillat hennes låtar, speciellt de fyra första albumen.
Nåja, hur som helst, om int för någo annat så har hon ganska bra party-låtar och danslåtar, och DET gillar vi! :)

För att int trötta ut er med antagligen en av årets sommarplågor så skall jag visa er en annan version av "Hold it against me", som jag just hittade. Och ni vet ju att jag är FÖR covers och den här killen har jag länkat till förr. Han är duktig, tycker jag. Jag beundrar verkligen dem som kan göra covers. ME LIKE!



(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0