ingen lust att stanna kvar

den här helgen har väl varit en av dom sämre...ja har inte gjort någonting alls, slöat, legat i sängen och kollat på film... men en träning hade jag iaf :)
Klart man skall få ha sådana helger ibland också men bara om det känns bra.
Det gjorde inte denna.

Jag har tänkt en hel del, på det ena och det andra. Mest på det ena. Ibland har man valt en väg man int vill följa till slut. Jag känner mej lite i den situationen just nu och jag har känt mej där ganska länge.
Jag ville egentligen något helt annat från början, något som jag inte trodde jag skulle kunna, av olika orsaker. Men ju mer jag tänker på det nu, desto starkare blir min vilja att nå dit och desto mer är jag villig att kämpa för det. Tyvärr hjälper det inte bara med vad jag vill kämpa för och vad jag vill, jag kommer också att vara tvungen att lämna bort det/de som betyder något för mej.
Lämna och starta om...

Nåja, i det här skedet är det än så länge bara funderingar. Saker måste kollas, jag måste fundera från ena synvinkeln till den andra osv. Därför tänker jag inte dela med mig desto mer om vad det gäller, och det lönar sig inte att fråga. Jag berättar nog sen om det blir aktuellt eller jag annars bara känner för det :)

nu rensa tankarna med en glad film, imorgon på praktik.

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0