jag vill utveckla barns förståelse för...

...ööh, ja, exakt! Om ja sku veta det så sku jag få slappna av och avrunda denna kväll å så småningom sova. Men NEJ, jag vet ju inte!
Vi ska snart på en 6-veckors praktik och 2 av de veckorna är det vi som skall hålla i verksamheten på daghemmet. Det betyder att vi skall ha ett mål som vi vill uppnå med barnen. Målet skall börja så som rubriken och sluta med något vettigt. De två ämnen som jag kommer att jobba med är musik och rörelse (förstås). MEN, jag måste ha ett mål tills imoron, jag har ingen aning!?! Och det är ju int precis lättare då jag int kommer ihåg vad läraren föreslog på timmen, hon sa så mycket saker å int hann ja skriva ner å int kommer jag nu nå mera ihåg det :D (typiskt mej).
Kanske jag drömmer om det inatt?? :)

Imorgon är det torsdag, ÅÅH vad jag har längtat efter den dagen. För DÅ skall jag åka hem till Vasa och sköta Filip (tillsammans med mamma å pappa) HELA helgen! :D Woohoo, om d nån som kan sprida lite glädje i mitt annars så råddiga, stressiga, omotiverade liv, så är det han! ♥
Jag har bokstavligen 1000 skolarbeten ja borde göra, vilket betyder att jag borde sitta isolerad i min lägenhet heela helgen för å få dom gjorda, men vad gör man inte för sin gudson!? :)
och DESSUTOM är skolan det jag prioriterar absolut sist på min lista för tillfället! ALLT annat går före, så det så!

hmm, vad annat, det e ju en stund sen jag skrev (igen), men jag har haft så fullt upp med en massa funderas hit å dit. Jag har ingen aning om vad jag ska göra i sommar, eller hur jag ska göra med hösten. Jag vill, men så känner jag nåt "överjag" som säger "nej nej, du ska nog göra så här istället" och så dras jag mellan det. Jag tror jag har en konflikt med mig själv. Kanske jag borde analysera den enligt Gordons steg-för-steg metod? (får jag extra studiepoäng då, blink blink?) (skolsnack)

Men nu skall jag avrunda, målet får komma inatt har jag bestämt, och så tar vi nya tag imorgon!!

Godnatt :)


(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0