och det blev en................... Succé!!

HAH!! Vad var det jag sa!?!

Idag hade vi genrep inför genrepet med barnteatern, dvs. vi visade det för klassen, läraren och vaktmästaren + att vi filmade. Och vår Pelle Svanslös gick galant!! Och vår lärare var så stolt efteråt, gav mycket beröm och endast några få saker vi kunde tänka på. Det kändes jätte bra, nu kan jag äntligen pusta ut lite...å tänk, då har jag en liten liten roll. Tänk hur skönt det måste vara med dom som har kämpat med sina repliker å skådespel!

Vi fick beröm för koreografin, vilket också känns skönt eftersom den blev klar igår (som vanligt, ute i god tid) och trots att jag nu inte kunde titta på så kändes det som att den gick bra :)
imorgon blir det riktigt genrep med lite fler än bara klassen som publik. Får lite sovmorgon och sen hinner vi öva å fixa lite och så avsultar vi dagen med en klassmiddag på Sesam! Jippiii :D å efter det vet man int vad som händer...

hade också hör- och läsförståelse i finska idag (tent) men det hör absolut int under denna rubrik!! Ganska långt därifrån dessutom....

Nåja, tror jag skall kolla en film som avslutning på denna kväll... alltså desamma som tidigare kvällar :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0