paniken som jag kände då jag vaknade...

Inatt drömde jag en ganska intressant dröm. Eller drömmen i sig var det kanske inget märkvärdigt med, men det jag gjorde i den var väl lite lustigt iaf.

...nu kom det den stunden hon så länge hade väntat på. Men ändå kände hon sig smått osäker. Hur skulle han reagera? Det bubblade i magen, hon kände hur rösten svek henne men orden bara flög ur. Hon kunde inte hålla tillbaka dem längre. De kom som en viskning, sanningens ögonblick. Hon kände det som att hela hennes liv stod på spel.
Reaktionen var bättre än hon trodde. Han log. Han tittade henne i ögonen med sina vackra ögon, och log det där underbara leendet som vem som helst kunde falla för. Och han svarade med lugn röst...

Hon gick hem, eller snarare svävade på moln, och trodde att hon bara drömde. Hon kunde inte sluta tänka på det han sa, orden ekade i huvudet och det kändes som en våg av värme. Innan hon skulle börja sova tog hon fram telefonen. Hon kunde inte hålla sig nu heller. Hon formulerade sitt sms om och om igen.
Till slut skickade hon iväg det...

Hon, i den här drömmen var ju förstås jag, och han... ja, det avslöjar jag inte ;) men jag kan säga att då jag vaknade måste jag allra först kolla telefonen. Int hade jag väl gått och skickat iväg något?

Drömmen kändes så verklig, det var precis som i en film då någon drömmer, så brukar man visa scenen de drömmer. Det här kändes precis likadant!
Det har nog hänt någon gång tidigare att jag har haft en så verklig dröm, men det här toppar nog allt!

Moon 1 Sky Night

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer
Postat av: Malin

haha ja kanske det., jag håller som sagt tummarna iaf så får vi se=) hihi ja hmmm jag vet inte när det blir roadtrip till finland.. :P har ingen bil så det får väl bli första steget;) när kommer din roadtrip till karlskrona då?? :) ha det toppen.. puss å kram

2011-03-31 @ 20:11:40
URL: http://lovetodance.blogg.se/
Postat av: Malin

haha okej.. :) ja det hade varit väldigt trevligt att ses någon gång,. är ju ett år sedan nu igen, sen vår bounce resa=) vi får väl se om vi kan pricka in något=) ha det bra så länge puss å kram

2011-03-31 @ 23:18:29
URL: http://lovetodance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0