"Plaska mera"

"Miriam kommer, Miriam kommer!!", ropar någon då jag ringer på dörrklockan. "yeee, NU kom Miriam" sa en liten filur då dörren öppnades. Och det var int vem som helst, Filip, förstås! Han blev jätte glad, jag hann int ens komma in genom dörren innan han sa att vi skulle börja leka, och DÅ var det bråttom :D
Kört med bilar, pussla, spela memory, busa, kuddkrig, Nalle Puh, är några av sakerna vi har hunnit med hittills. Idag var vi också till simhallen och simmade och plaskade i bassängen, mycket uppskattat!

Sedan har jag själv fyndat lite på loppis, och nu sitter jag här med min hög av skolarbete, som int vill minska det minsta :( konstigt att den int kan minska av sig själv, det sku ju vara helt mega bra! :D

Trots att det är lätt att glömma allt jobbigt nu då man har så roligt med killen, så måste jag ändå fundera på hur jag ska göra. Jag lämnade jeppis med en massa frågor, och på måndagen skall jag ha svar på de flesta. Vad göra? Vad göra? Vad göra? Hur göra? När göra vad?

För en tid sedan skrev jag ett inlägg som hette "I won't give up". Men tyvärr så kommer jag int att hålla det.
Jag ger upp nu.
Inte för att jag vill, utan för att det känns som att det är dags. Det har gått några veckor nu så det känns helt enkelt int nödvändigt......sååå dags att leta vidare? ;)

Annars är det ganska skönt att vara hemma.

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0