September ♥


September spelas just nu flitigt på mina spellistor :D
21 Juli kommer hon till Jeppisdagarna och jag VILL å lyssna på henne då.
Får se om det går att fixa, nån som e med??
Jeppisdagarna, anyone? 22-24.7

Hennes nya album Love CPR har ju nästan bara bra låtar. Mina favoriter från den skivan är: Resuscitate Me, Walk Away, Ricochet, Me & My Microphone


för övrigt så mår jag int så bra idag.
Borde ha varit i Jeppis redan, men det blev ändring i schemat.
Åker imorgon istället.
Det roliga är att jag har skolarbete jag borde göra, men som jag int kan göra någo åt nu, för jag har alla böcker i Jeppis. Hahaha :D
Det betyder alltså att jag får vara här hemma, en HEL dag utan att behöva tänka på uppgifter! :)
(fast desto mer har jag å göra imoron)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0