varför göra det nu då du kan göra det sen?

Vet ni hur efterlängtad den här helgen har varit?? Och nu är den ÄNTLIGEN här, trots att jag kommer att måsta göra skolarbeten, städa å tvätta kläder å int umgås, men anyway, SKÖNT att vara ledig!

Varenda dag den här veckan har jag tänkt göra skolarbeten på kvällarna (eller egentligen startade den tanken förra fredagen. Dvs. jag hade en plan på att göra undan uppgifter under förra helgen men jag gjorde ingenting) men int en enda kväll har jag gjort något. Och jag tänkte precis så som rubruken säger varenda gång jag struntade i uppgifterna, "sluta stressa, nog hinner du skriva dom där uppgifterna sen nångång, ta det lugnt nu medan du kan" :D
kanske int så smart, men jag tycker det var skönt.

Dessutom har jag haft full show med att: tänka på fördelar och nackdelar, hålla humöret uppe, träningar + träna på egen hand (vilket har gått bra = stort +) tänka positivt, och hålla sovtiderna någorlunda okej...

MEN, nu var det slut på det roliga, å dags att ta i med hårdhandskarna! Nu FÅR jag int slöa bort den här helgen, för då hamnar jag i en icke rolig situation.
SÅ, med början från ikväll... wish me luck!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0