4 veckor - äntligen svar

På söndag har det gått exakt 4 veckor sen jag kände att jag hade ont i halsen. Sen dess har jag hunnit ha ont i halsen (då man sväljer), varit utan röst i några dagar, haft otroligt irriterande hosta (har aldrig hostat så där mycket i hela mitt liv), haft feber och stegring om vartannat, och fortsättningsvis ont i halsen...
Idag fick jag veta att jag har angina, första gången i mitt liv. Jag undrar nog hur länge jag har haft det, men det kan ingen veta.
Nu har jag iaf fått en antibiotika kur som jag skall äta i 10 dagar, så vi skall hoppas att jag slipper det här efter det.
Jag har SÅÅÅ leidon av det här tillståndet!!

Jag är överlycklig att det är över nu. Den här dagen har jag väntat på länge, thank GOD att den e här! Visst kändes det lite tråkigt också, jag skulle vilja förändra allt men det går ju inte. Så nu lämnar jag det bakom mig (för en stund iaf) och så får jag börja tänka på annat. :)

NU, jag sparade det BÄSTA till sist!!
Jag har anmält mig till danskursen i Stockholm för 2 veckor nu i sommar. Så om du har någon bekant eller känner någon som har en bekant som bor i Sthlm så skulle jag gärna vilja hitta ett ställe att bo på, i början av Juni!
Sen har jag också anmält mig till en danskurs i Vasa, just före jag far.
Tänk så passande!!?
Jag brukar ju klaga på min otur, men nu måst jag nog säga att jag har lite tur! :) Den kommer antagligen då man som mest behöver den ♥

Så NU kan jag nog se fram emot sommaren, eller iaf Juni ;)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0