ego pics =)

Medan "ALLA andra" va ut å festade å firade vappen igår, så var jag hemma å hittade på aktiviteter så att jag inte skulle hinna göra skolarbeten, som tyvärr står högst upp på min "to-do list" (som ja int har). En av dom aktiviteterna var att jag provade min nya hatt och tog lite foton, för skojs skull. Då jag sen insåg att "ojj, det blir ganska bra foton" så satsa ja en stund och vips hade jag några bilder jag fick redigera :D

Resten av kvällen talade jag med Sabben på Skype, kolla på film, åt onyttigt å bara slappa. Helt skönt, men efter att ha gjort det i 4 dagar så kändes det lite slött. Men vad kan man, e man sjuk så e man!















Nu då jag satt och ladda upp dem insåg jag att jag tittar åt samma hål på nästan alla bilder!
Kanske det var nåt intressant som fånga min blick??
You never know ;)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0