härlig kväll =)

Lördagen slutade iaf bra, även om den annars for åt skogen.
Så tack Paukku och Nela som gjorde kvällen underbar!
Vi kollade på Eurovisionerna hos Paukku och sen for vi till melody och dansaa :D Bra feelis och bra folk, så roligt hade jag iaf!

Idag är det däremot inte lika roligt, jag har sovit 2 timmar så där på morgonkvisten, så det går lite trögt här (och nej, jag är inte bakis)
Skall ändå försöka få något gjort trots att jag absolut int har någon som helst lust alls! Men ni skall ha en riktigt skön söndag...

btw, jag blev så kär i Blue igår på ESC så nu har jag lagt till en "boyband" spellista i Spotify.
Jag måste erkänna att det finns mycket bra låtar i den :) som på gamla goda tider :D

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0