ja just ja, bloggen :D

Exakt den tanken fick jag just. Jag vet int riktigt varför jag nu mitt i allt glömmer att skriva blogg :/ eller antagligen e d för att ja int har så mycke att berätta. Annat än det vanliga. Är i skolan och övar inför dimissionen på dagarna, sen träningar, å sen den där listan av skoluppgifter som int alls blir kortare.
Där emellan chill med Emma, lyssnar på musik å kollar ett och annat avsnitt av Prison Break (än en gång) eller So You Think You Can Dance :D

Nu har man iaf över alla föreläsningar och presentationer, bara övningar kvar i skolan och det känns så otroligt skönt. Att fara till skolan och veta att man egentligen inte behöver göra något jobbigt, är ganska skönt. Jag ser fram emot fredagen, även om jag inte riktigt vet vad jag skall hitta på, men de flesta från klassen är ju här då vi har avslutning på lördagen så förhoppningsvis kan vi hitta på något skoj. Åtminstone med Emma, för hon är ju aaaaldrig här på helgerna ;)

Här får ni iaf njuta av en riktigt skön låt, Pyramid



(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0