jag ger upp!

Varför skall jag kämpa då jag ändå int kommer någonstans?
Varför skall jag ha dåligt samvete?
Varför skall jag hela tiden känna mig stressad och pressad?
Det spelar ingen roll vad jag säger, vad jag skriver, vad jag gör eller
hur jag gör, hur jag säger, hur jag skriver.
Jag har försökt mitt bästa och jag försöker anpassa mig, men det hjälper ju inte!

Så nu ger jag upp!
Jag orkar inte bry mig om konsekvenserna,
det känns int så viktigt nu heller.

den här helgen har int hittills fört med sig EN enda bra sak.
Allt jag har tänkt göra sket sig. Så jag önskar att den sku va slut NU!
Eller vänta, det blir inga bättre fast den sku va slut, för det bara fortsätter.
Nå, kanske det är en bättre tider om...100 år?

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0