långa dagar...

har jag framför mig. Det är mycket i skolan nu, både med dimissionsförberedelser, övningar och skolarbeten. Min motivation ligger på minus, inget går som jag hade planerat och ville och allt känns tungt. Tror det är bäst att jag stannar med mina kommentarer där, ibland är det väl bäst att int säga allt man tycker och tänker...

Jag räkna just att jag har typ 10 uppgifter att skriva på 10 dagar. MEN det är stora uppgifter + att av dom där 10 dagarna så får man int glömma att vi har långa skoldagar + att jag ofta har träning på kvällen, som jag INT sku vila missa bara för skolarbeten!! För om jag skall börja göra så, så kommer jag aldrig att gå framåt och nå mitt mål. Och jag måst passa på nu, medan jag är i Jeppis och har mycket att träna och möjlighet till det...sen i sommar blir det svårare :/
Och i slutet av sommaren måste jag vara i top form!

Så snälla, skänk mig lite motivation och kraft...det kommer att behövas. Eller har nån någo tips på vad jag skall göra? Tiden räcker helt enkelt int till. Vårt dygn har för lite timmar! :D

Nu skall jag slappna av och kolla One Tree Hill innan det blir sängdags...
Godnatt!

I kinda feel that I've failed, and that's a feeling I hate to feel...

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0