min granne är tillbaka ♥

jag har varit ganska dålig på att uppdatera, kom jag på, så nu skall jag skriva lite. (tydligen har det varit problem på blogg.se också men det har ju int stört mig då)

På lördag eftermiddag knackade någon på min dörr. Och vem kunde det vara om inte EMMA!! :D Jag visste att hon skulle komma men det var så roligt då hon kom å visa upp sig å sa att hon va hemma :)
Så, på söndag fick vi prata av oss och hann dessutom på en fin kvällspromenad.

Idag har vi vandrat runt på stan och sen satt vi en stund på min balkong, men insåg att det blåste lite väl mycket så vi fortsatte tjattrandet här inne. Sedan hade vi en liten paus från varandra, medan jag var på träningar. Å efter det så var det träff igen :) Då gick vi igenom lite krydd-beställningar å så lite småprat och så var det mitt i allt kväll.

Tänk vilken dag: kort skoldag (ganska smärtfritt t.o.m.), hänga runt med världens bästa OCH så har vädret varit toppen (även om det blåste lite mycket, men det var iaf en varm vind) PLUS att halsen känns mycket bättre, så nu väntar jag bara på att kuren e slut så ja int behöver hålla reda på när ja ska ta pillren :D och så gick dansen mycket bättre idag (med tanke på att vi har vårfest på torsdag) :) och än är jag inte färdig... imorgon har vi SOVMORGON och dimissionsförberedelser all day long, DET kallar jag chill! :D

Jag är på så sprudlande glatt humör nu så jag skulle kunna studsa runt till den här låten om och om igen :D



(märks det att jag har saknat min granne, kanske?)
Emma, det är så roooligt att du e här nu ♥

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer
Postat av: Lilla e :)

ååååå . .du e så snäll!! de e såå roligt å va tibax <3

2011-05-10 @ 08:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0