pessimisten.

Alltså jag har varit en riktig plåga sen fem veckor tillbaka (åtminstone) och jag ber om ursäkt åt alla som har måst stå ut med det. Mitt oändliga tjat å klagomål på det ena å det andra. Det har sina orsaker, men mitt beteende har nog inte varit okej ändå. Har jag int prata om det i timmar, så har jag chatta eller skrivit på bloggen om det, men nu skall det nog bli ändring på det. Nu skall jag ta mig i kragen och skärpa till mig ordentligt! (I och för sig så kan det hända att det ännu kommer ett och annat ur denna mun, eftersom skolan int riktigt e slut än) men jag skall försöka skära ner på det iaf :D

Till er då som har orka höra på mig, vill jag ge ett stort TACK! Det känns skönt att åtminstone ibland få bekräftat att man int e den enda i hela världen som int trivs med situationen. :)

Men EN god nyhet kan jag ändå dela med mig. Jag har hittat en danskurs i Sthlm som jag vill gå den här sommaren. 2 veckor. Med min (o)tur, så infaller det såklart mitt i sommarjobbsperioden, men om jag får klartecken därifrån så blir det antagligen av. Hih, ett litet hopp och ljus, ser jag :)

Ha en trevlig söndagskväll!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0