veckans höjdpunkter

den här veckan som gått har jag hunnit med mycket! Jag måsta skryta och berätta att jag är så nöjd med mig själv (gäller int skolan). Jag har tränat nästan varje dag och även om det har känts som att jag gärna hellre skulle ha stannat hemma och sovit så kämpade jag. Trots att jag hade sån träningsvärk att jag knappt orkade hålla upp mina armar så for jag till gymmet, för att jag vet att känslan efteråt är så härlig.

På måndag var ja på zumban, det var jätte länge sen sist så det var nytt program och massa låtar jag gillade och  mina favorit dansstilar :D så super kul var det...synd bara att jag har möjlighet till endast EN till gång :/

På tisdagen var det ED träningar, som var tunga, men det gick bra.

På onsdagen var jag trött i kroppen men for på Bodycombat. Alltså det är helt otroligt hur mycket man kan ge där, hur trött man blir och framförallt hur svettig man blir :) En halvtimme och jag var slut, som tur orkade jag till slutet.

Parentes: Om du vill träna kondition, styrka, smidighet och uthållighet så är Bodycombat en bra träningsform, eftersom den innehåller allt det där. Plus att man kan ge hur mycket som helst. Vill man öka, så slår man hårdare, kickar högre, håller igång hela tiden. Det var ett tips!

På torsdagen var det träningsvärk och vilodag :)

På fredagen ett till pass Bodycombat och idag, lördag, ED träningar som gick helt bra. :)

För övrigt så borde jag den här veckan ha gjort skoluppgifter istället för att springa på gymmet, men jag måst ju passa på nu! Jag skaffar motivation och ork så jag kan hålla igång hemma i Vasa under sommaren :) Så vill du träna i sommar (styrka, dansa, ut å gå, beachvolley) eller något annat skoj, så hör av dej! det är mycket roligare med sällskap! (börjar låta som en kontaktannons) :D

Tyvärr kunde jag inte åka hem i helgen, har så mycket att göra här. Filip är hemma hos oss med sin mamma och pappa, så det är tråkigt att missa det, men han ringer varje dag och berättar vad han får göra, äta osv. Jag saknar honom Massor!! ♥

Skall ha en hemmakväll ikväll och verkligen försöka göra något åt skolan, suck suck...det går inte att låta bli att klaga och sucka över det :/
Tur har man musik som piggar upp en i alla fall =)

Trevlig kväll, festa med förstånd ;)


(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer
Postat av: Malin

ååh=) tack så mycket va söt du är=) men du har ju med jättefina bilder när du lägger in det, å så fina texter å allt:) sånt som inte jag har.. :)haha ja mitt hår är ju inte som jag vanligtvis brukar ha det där men just nu är jag supernöjd med mitt hår:) härligt när det är så.. jag är avundsjuk på ditt fina hår;) kram kram

2011-05-23 @ 15:52:41
URL: http://lovetodance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0