We are the Champions!! :D

Hahhhaa, det här är skrattretande! Jag följer med mitt livs första ishockeymatch, och Finland går och vinner VM-guld!! :D sen om det kallas att följa med då man börja titta vid andra perioden och kolla dansserie samtidigt, är ju en annan sak, men jag har iaf överträffat mig själv!

Men tro nu int att jag i fortsättningen kommer att följa med hockey, det är absolut inte en sport som jag skulle orka sitta och kolla på. Men nu hörde det väl lite till allmänbildningen att kolla finalen i Hockey VM, så jag måsta ge det en chans...och jag överlevde ju :)

Men i musiktävlingarna håller jag nog på Sverige! :D Så Grattis till Eric Saade som tog en tredje plats i gårdagens Eurovision Song Contest. Jag tycker absolut att han borde ha vunnit av de som nu låg i top 5 :D

"I will be popular, I will be popular, I'm gonna get there, popular..." ♫ ekar i mitt huvud och inte nog med det, artisten var int bara grym på att sjunga och dansa, han såg ju faktiskt rätt så bra ut också... eller jätte bra! :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0